RET

Intranet voor alle medewerkers

RET

Met bus, tram, metro en Fast Ferry brengt de RET reizigers zo comfortabel en zorgeloos mogelijk naar hun bestemming. De klant is voor de Rotterdamse vervoerder het vertrek- en eindpunt. Om die zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, is het belangrijk dat de het RET-personeel onderweg goed op de hoogte blijft. De RET zocht een partner die hun intranet-applicatie kon verbeteren en uitbreiden. .

Onze oplossing

Met onze hulp werd de intranet-applicatie voor alle medewerkers van de RET hét startpunt van de dag. De applicatie kreeg een centrale rol in de communicatie met medewerkers, en is voor hen cruciaal bij het uitvoeren van hun werk. Bestuurders zien er wat hun rooster en hun voertuig is. Ook andere informatie, over HR bijvoorbeeld, is er makkelijk op terug te vinden. Medewerkers kunnen via smartphone en tablet altijd en overal inloggen. Veiligheid (bescherming tegen hacken, bijvoorbeeld), was een belangrijk aandachtspunt.

Geinteresseerd geraakt? neem contact op